Potworniusz Potworniusz
414
BLOG

Barbara Blida - Ikona Lewicy

Potworniusz Potworniusz Polityka Obserwuj notkę 10
Barbara Blida - zimna i okrutna baba, która nie miała litości dla najbiedniejszych, autorka jednego z najbardziej restrykcyjnych mieszkaniowych aktów prawnych. Ilu ludzi skazała na bezdomność? Ilu z jej powodu penalizowano, bo byli za biedni by czuć do nich coś więcej niż pogardę. Ile łez przelano przez jej bezduszność i ignorancję?

Wielki to był dzień kiedy odkręcała tabliczkę ze swoim nazwiskiem z drzwi gabinetu ministra.

A potem gdy ze strachu przed odpowiedzialnością postrzeliła się śmiertelnie użalacie się na jej nędznym losem? Naprawdę jej współczujecie czy raczej aż tak nienawidzicie PiS-u?

Oto Barbara Blida jaką pamiętają ludzie biedni - Wasza Ikona Lewicy. Ofiara.

http://azrael.natemat.pl/56729,sprawy-barbary-blidy-nie-wolno-przemilczec

PS.

To miał być tylko komentarz, ale poniosło mnie po niektórych wpisach u Kuriera z Munster.

 

 

Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka