Potworniusz Potworniusz
303
BLOG

Czy Igor Janke już nie chce debaty i społeczeństwa obywatelskieg

Potworniusz Potworniusz Rozmaitości Obserwuj notkę 10

S24 zablokowało całkowicie Marka W.

Nie rozumiem powodów, gdyż jest to człowiek, który nikogo nie obraża, a swoje myślenie stara się argumentować racjonalnie. Jego teksty o ewolucji cywilizacji to absolutne novum w polskim internecie. Jego biografia mogłaby wprawić w zakłopotanie wielu uznanych opozycjonistów lat 70. i 80.

Dzisiaj opowiada się po stronie PO, ale jeśli to ma być przyczyna (Marek jej nie zna - po prostu został zablokowany, bez żadnych wyjaśnień), to chyba czas opuścić ten portal... 

Trudno mi uwierzyć, że Igor Janke aż tak się zmienił od czasu przejścia do świata biznesu... Wierzyłem, że tak jak ja chciałby debaty publicznej, społeczeństwa obywatelskiego. Widać III RP znikczemnia nie tylko mainstream.

Smutne.

PS.

Często się z Markiem nie zgadzam, ale życzyłbym wszystkim takiego adwersarza...

Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości